14 Şubat 2012 / Papatya Prenses






Her şey 13 Şubat pazar gecesi 'Ben Bursadayıımmm' yazan bi iletiyle başladı..
Sevgili Papatya Prenses ablacım Bursa'ya gelmiş..

Papatya prenses internet ortamında tanıdığım,çok sevdiğim bir kaç kişiden biri..
Kurabiye tarifleri meraklısı olmamdan ötürü bloguna rastladığımdan beri hala takipçisiyim..
Sadece birbirinden güzel tarifleriyle değil , sıcaklığı ve samimiyetiyle
 yaptığımız sohbetleriyle tanıdım..

14 şubat Papatya Prenses'in doğum günü..
Sevgili Gönül abla ve arkadaşları doğum günü kutlaması için pazar günü
 İstanbul'a gidip sürpriz yapmışlar..
Dönüşte de arabada tek kişilik boş olan yeri de gelirken canım ablam doldurmuş ve 
Bursa yolunu tutmuşlar..

Sürpriz doğum günü kutlamasını detaylarıyla okumak isterseniz
  buradan Papatya Prenses'in yazısınız okuyabilirsiniz..

O gece iletiyi aldıktan sonra çok mutlu oldum..Ertesi gün Papatya Prenses'in telefon sesiyle uyandım..Kahvaltı için sözleştik ama aniden verilmiş bir karar nedeniyle gittiğimiz yerde 
hayal kırıklığına uğradık ve aç kaldık bize kahvaltı vermediler :)

Saatin 12:05 olması nedeniyle..Burada suçlu olan benim bu yüzden susuyorum..
Ablam ve Gönül abladan da güzel güne iyi bir başlangıç yapamadığımız 
için tekrar özür diliyorum..

İlk defa görüşmemize rağmen hiç yabancılık çekmeden 40 yıllık dost gibi zaman geçirdik..
Sadece Papatya Prenses'le değil ,sayesinde tanıştığım ablamın can dostu
 Gönül abla ile beraber..Gönül abla ile aynı şehirde hatta aynı semtte oturmamıza rağmen Papatya Prenses sayesinde tanıştık..
Gönül abla'da bloger. Bloguna bak isterseniz buradan bakabilirsiniz..





Oradan çıkıp mini bir Bursa gezintimizden sonra açlığa daha fazla dayanamayıp
Kayhan'da pideli köfte yedik..
Bende uzun zamandır Pideli köfte yemiyordum..Güzel ve keyifli bir yemek oldu..
Tatlılarımızı yemek içinde Gönül ablanın evine konuk olduk..
Gönül abla ile daha önce hiç tanışmadığımız halde ilgisi 
ve samimiyeti için çok teşekkür ediyorum.
İyi bir başlangıç yapamasak ta , istenmeyen başka aksilikler olsa da günü mutlu mesut
 bitirdik ve ertesi gün içinde sözleşerek ayrıldık..



Papatya Prenses 'Cennet Çamuru' tatlısını tercih etti..
Ben tatlı almadığım için bu görüntüyü görünce tadına bakma istedim..
Normalde kadayıflı tatlıları sevmem ama fıstıklar ile zenginleştirilmiş sıcak sunum
  yapılan bu enfes tatlıyı görünce  tadına bakmak istedim..
Tatlı masamıza geldiğinden ablamız telefonla konuşuyordu bizde Gönül abla ile
 o arada tatlının yarını bitirmiştik :)




Ertesi gün gideceğimiz yer için çok heyecanlanmıştık..
Bursa'da olmasına rağmen bende Gönül abla'da ilk defa gidiyorduk..
Hem daha önce gitmediğimiz bir yer olduğu için meraklı ve heyecanlı bir yolculuktan sonra Bademli'ye'Bademiçi' restorana gittik..
Açıldığından beri ilgiyle takip ettiği ve çok gitmek istedi bir yerde kendini plansız bi vakitte hemde doğum gününde orada bulunmak Papatya Prenses için nasıl bir duygu tahmin edin :)

Arabadan iner inmez bloger vazgeçilmezi,  fotoğraf makinaları çıktı hemen..Tabelalarla başlandı,merdivenden çıkarken Ömür şefe dair fotoğraflarla devam etti..Mekan,çiniler,tattığımız lezzetler her şey fotoğraflandı..

Mekanı çok beğendim..Mekan Ömür Akkor'un zevkine göre döşenmiş olduğu duvarlardaki birbirinden güzel çinilerle dekore edildiğinden belliydi..Ben en çok aydınlatmada kullanılan mekana otantik bir hava katan püskül detaylı avizeleri beğendim..Country tarzı masalar ortama yaşanmışlık hissi veriyordu..Tabaklarda romantik tarzdaydı..
Servis ve sunumlar son derece iyiydi..

Geç saatlerde kahvaltı edipte evden çıktığım için doğrusu pek aç değildim..
Ama verdiğimiz siparişler önümüze gelince her şeyi silip süpürdük :)
 Genelde az şekerli kahve içiyorum ama  zaman zaman sade kahve içiyorum..
Orada da sade kahve tercih ettim gayet lezzetliydi..

Ayrıntılar ve bol bol fotoğraf görmek isterseniz sizi yine Papatya Prenses'in Bademiçi yazısını okumanızı tavsiye ederim..

Papatya Prenes'in doğum günü olduğu için çok karışık duygular yaşadık o gün..
Çok eğlendik çok güzel lezzetlerle karnımızı doyurduk..
Tadına doyulmayan sohbetler ettik..

Aradan uzun zaman geçti...Tembel bir bloger olarak yeni yazabiliyorum..
Papatya Prenses ablacığıma yeni yaşında her şeyin en güzelini en iyisini ve hayırlısını diliyorum..
Yakından tanımaktan çok ama çok mutlu oldum..
Umarım yine görüşürüz.

 Başta Gönül abla ve Papatya Prenses olmak üzere herkese sevgiler..


1 yorum:

  1. Aaaa yeter artık yine gözlerim dolu dolu oldu :) İnsan mutlulukdan da ağlar evet ama bu sene çok oldu bu mutluluktan ağlamak:)) Çok şükür ki 2yıldır acıdan üzüntüden akıttığım gözyaşlarım artık mutluluktan akıyor. Hamd olsun Rabbime bana bu anları yaşattığı ve sizin gibi güzel dostlar nasip ettiği için..

    İyi ki varsın hayatımda küçük prenses..

    YanıtlaSil