Od / Sitare'den Aşkın Tarifi



...Yunus! dedi, parmağını kalbimin üzerinde gezdirerek,
 "burası kalbinin en değerli yeridir.Burada siyah bir nokta vardır,Canın canı, sevenin canı buradadır.O nokta, yoğun bir damla kandan ibarettir.Adına 'Süveyda' yahut 'Sevda' derler.Siyaha çalan rengi yüzündendir bu isim..
Çünkü sevda, kara talih içinde, o kara kan damlasında büyür..
Bütün tecelli denizleri, aşk fırtınaları, işte o bir damla kanda dalgalanıp çırpınır.
 Aşırı sevgi bu damlayı tahrip edip dağıtırsa,parçaları bütün vücuda dağılır.
Aşk işte bu dağılmanın adıdır..Aşık ne yaptığını bilmez olur...







5 yorum:

  1. 'OD' koymuştu adını. çünkü yunus oduncuydu. hergün derğaha odun taşımaktı görevi.od ateş yanmak demekti yunus 'od' ile ilgilendi ... uzaklardan bir dost gönderdi bu kitabı bana çok beğendim , az biraz kaldı yakın zaman içinde bitecek inşaallah...

    YanıtlaSil
  2. merak ediyorum kitabı, elimdekiler bitsin sıra OD a da gelecek;)

    YanıtlaSil
  3. serhat dal...Bende yavaş yavaş okuyorum bitmesin diye :)

    biyasımadagirdim...İskender Pala okumaya başladığına göre kaçınılmaz :))

    YanıtlaSil
  4. Kitabı bitireli birkaç hafta oldu ancak hala etkisi devam etmekte...

    YanıtlaSil
  5. bende bu kitabı çook beğendim :)

    YanıtlaSil